7 december 2011

Bollywood thema

Deze Bollywood dessert table is speciaal ontworpen voor de Sweettable contest 2011.
Ik heb veel glitter, glamour en wat traditionele voorwerpen gebruikt voor deze tafel.


De zoete lekkernijen zijn veelzijdig, allereerst de taart, een mooie hoge taart op een plateau die ik zelf gemaakt heb met een traditionele Indiase koperen schaal en pot. 


Daarnaast verschillende kleine zoete hapjes als cakepops gedipt in paarse chocolade melts, koekjes met glazuur, en marshmallow pops. Verder staat er witte chocolade mouse met een fondant bloem erop, champagne jelly bakjes en thee voor bij de overheerlijke toffee cupcakes. 

Witte chocolade mouse

Champagne jelly

Marshmallow pops

Het is ontzettend goed dat er een wedstrijd als deze bestaat. Ik hoop zo dat er vanaf nu op elke feestelijke gebeurtenis een mooi gedecoreerde dessert table staat.

Het is een grote passie van mij om dessert tables te ontwerpen, het totale ontwerp, uit mijn hoofd, op papier tot het daadwerklijke resultaat. Fantastisch toch! En mijn missie is elke keer weer gelukt als ik complimenten krijg van mijn familie, vrienden, collega's en kennissen.

Mini potje thee

Koekjes

Zondag 11 december is de sluitingsdatum van de sweettable contest. Ik hoop dat Nederland wint, het zou ons land mooi op de kaart zetten met alle 'dessert table ontwerpers'. Ik ben ook erg benieuwd naar de ontwerpen van mijn mede wedstrijd deelnemers. We gaan ze binnenkort vast allemaal zien op de website van http://www.sweettablecontest.com/.

Cakepops

Toffee cupcakes

Ik hoop dat jullie mijn ontwerp mooi vinden, ik hoor het heel graag. 

Liefs,

Shaar 

Kijk voor meer foto's op mijn Facebook pagina. Klik hier 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten