24 november 2011

Prinsessenfeest

Voor een kinderfeestje was ik op zoek naar inspiratie voor een mooie taart. Mijn zoektocht in de boeken van Peggy Porschen, verschillende taartmagazines en de prachtige boeken van Martha Stewart brachten mij genoeg inspiratie op om van al deze ideeën mijn eigen feest te maken: een prinsessenfeest 'over the top!' 


Ik ben gek op het maken van dessert tables, het idee om een hele tafel vol mooie en lekkere hapjes te creeëren is elke keer weer een uitdaging. Voor dit thema heb ik weer heel mooi ontwerp gemaakt.


De cupcakeboom is wel het leukste wat ik voor dit feestje heb mogen ontwerpen. Wat vinden jullie ervan?


In de fotogallerij van mijn facebook pagina 'Shaar' vind je alle foto's van dit prachtige prinsessenfeest!



Liefs,


Shaar


Geen opmerkingen:

Een reactie posten